5 Ocak 2013 Cumartesi

Film çekimlerinde gerçek silah kullandı


Son zamanlarda adından sıkça söz ettiren dizi ve sinema oyuncusu Elif Tayhan oynadığı rolde Türkiye'nin ilk kadın Emniyet Müdürü Feriha Sanerk'in orjinal kendi kıyafetlerini giydi ve çekimlerde Poligonda gerçek silah kullandı.
TRT'de yayınlanmaya başlayan, NİSVAN "Tarihe Adını Yazdıran Kadınlar" adlı film tadında yapıtta Türkiye'nin ilk kadın Emniyet Müdürü Feriha Sanerk'in hayatını konservatuvar mezunu dizi ve sinema oyuncusu Elif Tayhan oynadı.

300 kişinin içinden Titiz çalışmalar sonunda seçilen Tayhan, Türkiye'nin ilk kadın Emniyet Müdürü Feriha Sanerk'i oynadı. Feriha Sanerk'in hayatını oynayan sinema ve dizi Oyuncusu Elif Tayhan, Feriha Sanerk'in genliğine benzerliği ile dikkat çekiyor.

'GERÇEK SİLAH'
Birçok önemli proje de rol alan Elif Tayhan, dönem projelerinde görev almak dan büyük mutluluk duyduğunu belirterek, 'Nİsvan projesinin yapımcısı Mustafa Karadiş'i tebrik ediyorum beni böyle bir rolde oynattığı için. Ömür boyu gururla taşıyacağım bir rol oldu..Başarılı Türk kadınlarının temsil edildiği bir projenin varlığı bile insana heyecan veriyor. Elbette; bugün Emniyet Müdürü olan veya Emniyet Müdürü olmak isteyen tüm kadınlarımız adına bu role hakkını vermek için oynadım. Kendisi vefat etmeden önce projede kullanılsın diye kıyafetlerini göndermişti. Silah sahnelerinde gerçek silahla atış yaptım. Polisliğin çok gurur verici bir meslek olduğunu biliyordum fakat oynadığım rolle bu kesin kanaat getirdim.Tarihe adını yazdırmış kadın kahramanlarımızın varlığı, yeni kadın kahramanlarımıza yol açacak diye düşünüyorum. Türk kadını, dünyanın hiçbir kadınında olmayan üstün özelliklere sahip. Onların varlıklarını hissetmek çok güzel.'dedi

ELİF TAYHAN :'FERİHA HANIMLA İZLEMEK İSTERDİM'
Tüm hayatını Nisvan için anlatan İlk Kadın Emniyet Müdürü Feriha Sanerk'i oynayan Oyuncu Elif Tayhan çekimler de çok duygulandığını belirterek,'Feriha Sanerk çekimlere başladığımız da hayattaydı. Şuan maalesef aramızda olmayan idol kadınlarımızdan. Bu anlamda benim için özel anlam ifade ediyor oynadığım rol. Feriha hanımın hayatta olup da beraber belgeselini izlemeyi çok isterdim.

İZMİR/STAR
kaynak: stargazete.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın