16 Eylül 2013 Pazartesi

Beren Saat'in filmi çalıntı mı çıktı? Beren şok üstüne şoka girdi

Beren Saat'in oynadığı Benim Dünyam adlı film hakkında şok bir iddia ortaya atıldı. Bir Uğur Yücel filmi olan Benim Dünyam filminin hemen hemen aynısının Hin filmi olduğunu iddia eden Hintliler "Filmimizi çalmışlar" Yorumlarını yaptı. Benim Dünyam filminin çalıntı olup olmadığı daha çok konuşulacak gibi.

Başrollerini ünlü oyuncu Beren Saat'in oynadığı, yönetmenliğini Uğur Yücel'in üstlendiği merakla beklenen Benim Dünyam adlı filme şok tepki geldi. Film dünyası oldukça geniş olan Hintliler Benim Dünyam adlı filmin kendilerinden çalındığını iddia etti. Merakla beklenen filme çalıntı şoku şaşkınlık yarattı.


Yönetmenliğini Uğur Yücel'in yaptığı başrolünü Beren Saat'in oynadığı Benim Dünyam adlı heyecanla baklanen yeni film çalıntı şoku yaşadı. Daha öncede Özcan Deniz'in Evim Sensin filminin, bir Kore filminden çalındığı söylenmişti. Filmein çalıntı olup olmadığı henüz netlik kazanmazken, filmin lkendi filmiyle aynı olduğunu iddia eden yönetmen duruma feci şekilde isyan etti.

Kör ve sağır Ela'yı anlatan Benim Dünyam'ın fragmanını izleyen Hintliler, 'Black filmimizin kopyası' yorumunu yaptı. Hintli yönetmen Bhansali, 'Bu şok edeci bir hırsızlık' dedi.
Vizyon tarihi : 25 Ekim 2013 Yapımı : TürkiyeTür : DramYönetmen : Uğur YÜCEL Oyuncular : Beren Saat, Uğur Yücel, Ayça Bingöl, Hazar Ergüçlü, Turgay KantürkSenaryo : Can Yücel, Uğraş GüneşYapımcı : Erol Avcı, TMCTürk sinemasının iki büyük isminin başrolünü oynadığı Benim Dünyam, 1950?li yıllarda geçiyor ve 2 yaşındayken görme ve duyma yetisini kaybeden bir kız olan Ela?nın hikayesidir.

8 yaşına kadar hayatla ilgili hiçbir şey bilmeden yaşayan Ela ile aynı durumdaki ablasını trajik bir biçimde yitirdikten sonra hayatını engellilere adayan Mahir Hoca'nın yollarının kesişmesidir.

Film, Mahir Hoca'nın karanlığın içindeki Ela'nın elinden tutarak onu üniversite sıralarına kadar taşıyışını ve Ela'nın umut ve vefa hikayesini anlatıyor. Ela?nın kendisini engellilere adayan Mahir Hoca ile tanıştıktan sonra yaşadıklarını anlatan film Büyükada?da çekilmiş . Benim Dünyam; sadece karanlığı görebilenlere, karanlığın anlamını baştan yazdıranların hikayesidir.

kaynak: spothaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın