9 Nisan 2014 Çarşamba

Türkçe Bilmediği İçin Rolünü Başkasına kaptırdı

Rol için uygun bulunmadım .Türkçe ve İngiliz bilmediğim için seçilemedim. Bu yüzden de ülkeme geri dönmek zorunda kaldım.

Napoli’de doğup büyüyen oyuncu Denise Capezza’nın Türkiye’ye yerleşme hikayesi oldukça ilginç. İki yıl önce ‘Uçurum’ dizisine İtalyan oyuncu arandığını duyunca Türkiye’ye görüşmeye geldiğini söyleyen oyuncu, “Felicia karakteri için İstanbul’a geldim.
Rol için uygun bulundum. Ancak  Türkçe ve İngilizce bilmediğim için seçilemedim. Bu yüzden de ülkeme geri dönmek zorunda kaldım.
Ama pes etmedim” dedi. Ardından  Türkçe kelimeler öğrenen ve kendisine bir DVD hazırlayan Cappeza, bu sayede rolü alınca hemen  Türkçe derslerine başladığını ve 6 ayda Türkçe’yi söktüğünü belirtti.

‘Türkiye’de kalacağım’
Şu sıralar Charles Dickens’in dünyaca ünlü romanı Oliver Twist’in Türk versiyonu ‘Düşler ve Umutlar’da rol alan Cappeza, “İstanbul’u çok seviyorum. Teklif geldiği sürece Türkiye’de kalacağım” dedi.(sabah)


ERDOGAN GÜRSES
kaynak: androhit.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın