17 Ekim 2013 Perşembe

Altın Portakal güdük o jüriye film yapmam

Tamer Karadağlı, Altın Portakal’ı bombaladı: Saygınlığı tartışmalı, güdük bir organizasyon. Ben jüri için değil, halk için film yaparım.


- ‘Çocuklar Duymasın’ dizisinde altıncı sezonu geride bıraktınız. Geçen yıl çektiğiniz ‘Süpertürk’ adlı film ise çok eleştirildi. 
BENİ eleştirenler gidip bir ‘Kara Şövalye’ filmi çeksinler önce! ‘Süpertürk’ absürt bir komediydi, küfür yoktu.

- Altın Portakal’da son yıllarda ateşli tartışmalar yaşanıyor. Festivale nasıl bakıyorsunuz? 
SON yıllarda ulusal saygınlığı da ciddi anlamda tartışılır hale geldi. Güdük bir organizasyon oldu. Jüri için film yapmam; halk için, seyirci için film yaparım.

- Sizi genellikle sert karakterlerde izledik. Bir zenne ya da eşcinseli canlandırır mısınız? 
ŞÖYLE bir yanılgı var; oyuncu her rolü oynar. Hayır, öyle değil efendim.
Clint Eastwood’u bugüne kadar hiç eşcinsel rolünde gördünüz mü? Göremezsiniz, peki o zaman Eastwood oyuncu değil mi? Tiyatroda belki ama televizyonda kesinlikle böyle bir rolü kabul etmem.

HOLLYWOOD TATMADIĞIM YEMEK DEĞİL
- ‘Living & Dying’ adlı filmde oynadınız.  Yeni Hollywood projesi var mı?

AÇIKÇASI böyle hırsım da hevesim de kalmadı. Hollywood tatmadığım yemek değil. Ama zaman ne gösterir bilinmez.

KIZIM DOĞUNCA HER ŞEYİ İKİNCİ PLANA ATTIM
- Kariyerinizde en zorlandığınız dönem hangisiydi? 

HAYAT başlı başına zorlu bir sınav. Birçok kişinin büyük yıkıma uğrayabileceği hadiselerden sapasağlam çıkabilirim. Ancak yine de en çok zorlandığım dönem boşandığım dönemdir. Tamer Karadağlı olarak değil, bir baba olarak çok zorlandım. Arzu Hanım’la (Balkan) ayrıldığımızda Zeyno henüz 9 aylıktı. Ondan ayrı kalmaya dayanamıyordum.

- PEKİ hayatınızın en önemli dönüm noktası neydi? 
Zeyno’nun aramıza katılışı. Çünkü baba olmak çok özel bir duygu. O doğduktan sonra bütün önceliklerim değişti. Şan, şöhret, para… Her şeyi ikinci plana attım.

SAMET ADAY- MAGAZİN
kaynak: aksam.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın