26 Haziran 2013 Çarşamba

Stewart Filmi Yanlış Senaryo Yüzünden İptal Edildi

Üç kez dünya şampiyonu olmuş eski Formula 1 pilotu Jackie Stewart'ın hayatının konu edileceği film iptal edildi.

Filmin iptal edilmesine senaryoda Stewart'ın takım arkadaşı Francois Cevert ile Stewart'ın eşinin ilişki yaşadığı öne sürülmesini Bayan Stewart'ın kabul etmemesi neden oldu.

Brokeback Dağı filminin yapımcılığını da üstlenen William Pohlad tarafından yönetilmesi beklenen film üzerinde üç senedir çalışıldığı belirtiliyor.

Helen Stewart, bir gazeteye verdiği demeçte, kendisi ve Cevert'ın olduğu uydurma bir senaryoya onay veremeyeceğini söylüyor. "Çok iyi bir film olacaktı ama onlar benim Francois Cevert ile bir ilişkim olduğunu yazmak istediler... Bunu yapmalarına izin veremezdim çünkü öyle bir şey yok." "Eğer doğru olsaydı, muhtemelen filmin en heyecan verici bölümü olacaktı. Ama doğru değil. Francois, Jackie'nin ve benim çok iyi arkadaşımızdı. Ama onlar bundan bir hikaye uydurmak istemişler. Tam bir çılgınlık." "Francoi,s zamanında Fransa'nın en heyecan verici erkeği olarak tanımlanırdı.  Onunla birlikte çok eğlenirdik. Çocukları çok severdi. Birlikte olduğumuz herkesi çok severdi. Harika bir kız arkadaşı vardı."

"Jackie ve ben çocukluğumuzdan beri birbirimizi severiz. 50 yıldan bu yana mutlu bir evlilik geçirdik. Jackie ile 16 yaşımdayken tanıştım ve evlendiğimde 21 yaşındaydım. İki çocuğumuz, dokuz da torunumuz oldu."
"Her neyse. Bu film çekilmeyecek. Projenin mahvolmasının tek nedeni de bu."

Geçen sene film hakkında konuşan Jackie Stewart ise bu filmin 1973 Amerika GP'si sıralamalarında bir kaza nedeniyle hayatını kaybeden Francois Cevert'a çok iyi bir övgü olacağını söylemişti.

"Bana kalırsa iyi bir film olacak. Üzerinde çok sıkı çalışıyorlar. Hikaye, normalde birbirine karşı yarışan iki takım arkadaşının nasıl olup da bu kadar yakın dost olduğu üzerine kurulu. Ben aramızdaki harika ilişkiyi onlara anlattım. İzleyenler çok gözyaşı dökecek."

Özge Yamak
kaynak: trf1.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın