11 Ocak 2012 Çarşamba

Ezgi Asaroğlu ile röportaj

Etek ve opak çorap benim için eşofman kadar rahat
Leyla ile Mecnun dizisinin eski Leyla’sı Ezgi Asaroğlu, şu sıralar üç ayrı sinema filmi için kamera karşısına geçmeye hazırlanıyor. Yoğun olduğu için alışverişe gitmeye vakit bulamayan genç oyuncu, her şeyini internetten satın alıyor. Siyahtan vazgeçmeyen Asaroğlu, etek ve elbise tutkunu...

Hatırla Sevgili’nin Rüya’sı, Leyla ile Mecnun’un eski Leyla’sı Ezgi Asaroğlu, kısa bir süre içinde üç ayrı filmde rol almaya hazırlanıyor. Başka Bir Aşk Filmi, Cennetten Kovulmak ve ünlü televizyon dizisi Merlin’in yönetmeni Metin Hüseyin’in Mahmut ile Meryem kitabından  beyazperdeye uyarlayacağı yapımda başrolde göreceğimiz 24 yaşındaki güzel oyuncu, üç ünlü ve ödüllü yönetmenle aynı projede yer almaktan dolayı heyecanlı. Bir yandan çekimlerle uğraşan oyuncuya, dizi teklifleri de yağıyor. Asaroğlu ile moda konusundaki tercihlerinden güzellik sırlarına keyifli bir söyleşi yaptık.

Sizi genelde sade kıyafetlerle görüyoruz. Aslında nasıl bir tarzınız var?

Kendimi sınırlandırıp tarzımı bir yere oturtma konusunda çok başarılı olamıyorum.Her zaman rahat şıklıktan yanayım. Kendimi içinde iyi hissettiğim her şeyi giyebilirim. Genelde de o an nasıl bir moddaysam ona göre giyiniyorum.

Genelde ne tarz kıyafetler tercih ediyorsunuz?

Rahatlık denince herkesin aklına jean ve pantolon çeşitleri gelir ama benim eskiden beri etek ve elbise takıntım var. Mesela opak siyah bir çorapla mini etek ya da elbise giymek tam bir eşofman rahatlığındadır. Günlük hayatımda da hep bu şekilde giyiniyorum.

Modayı takip eder misiniz?

Takip ediyorum ama birebir uygulamıyorum. Eskilerle yenileri karıştırmayı, vintage giyinmeyi severim. Fakat sırf moda diye giyinmek bana göre değil.

Topuklu ayakkabıyı tercih ederim

Bu sezon ne aldınız kendinize?

Çanta ve ayakkabı. Genelde topuklu ayakkabı tercih ederim. Yıllardır giydiğim için de hiç rahatsız olmuyorum. Kıyafetlerimi internetten satın alıyorum. Çünkü gerçekten hiç vaktim yok ve internetten alışveriş yapmak benim için rahatlık.

Yerli, yabancı hangisini tercih ediyorsunuz?

Türkiye’deki alışveriş sitelerine de bakıyorum tabii ama en çok yurtdışından sipariş veriyorum. Çoğunlukla da asos.com’dan kıyafet satın alıyorum. Kıyafetleri sanal da olsa deneme şansınız var.

Peki alışverişe çok para harcar mısınız?

Maalesef bütçemi aşıyorum. Bence bunun sebebi de planlı bir alışveriş yapmamam. Yani ‘Hadi bugün alışveriş yapayım eksiklerimi alayım’ diye çıkmıyorum evden. Diyelim ki bir röportaj, çekim ya da arkadaşımla buluşmaya gideceğim. Buluşma saatine daha vakit varsa yol üzerindeki bir mağazaya girip hızlıca alışveriş yapıp çıkıyorum. Sonuçta ihtiyaçlarımı belirleyip evden çıksam bu kadar bütçemi aşmam diye düşünüyorum. Ayrıca alışveriş yapınca kendimi çok daha iyi hissediyorum.

Gardırobunuzda atmaya kıyamadığınız kıyafetleriniz var mı?

Mutlaka vardır ve eminim ki hala gardırobumda duruyordur (gülüyor). Hatta böylesi çok daha iyi oluyor. Hani çanta ya da cebinizde unuttuğunuz parayı bulunca yaşadığınız sevinç vardır ya, işte ben de eski kıyafetlerimi köşelerde bulunca mutlu oluyorum.

Annenizin sakladığı eski kıyafetleri var mı?

Var tabii ve şu an hepsi evimde. Çünkü annemin gençlik yıllarında o kadar güzel kıyafetleri varmış ki saklamasaymış çok üzülürdüm.

Olmazsa olmazlarınız nelerdir?

Siyahtan vazgeçemem çünkü bir kurtarıcıdır benim için. Gardırobum siyah kıyafetlerle dolu.

Özgür Masur ile çalışıyorum

Çalıştığınız bir modacı var mı?

Evet, uzun zamandır Özgür Masur ile çalışıyorum. Çok da iyi bir dostluğumuz var kendisiyle. Ayrıca çok da başarılı. Bence genç tasarımcılar arasından sıyrılıp isim yapmış bir modacı.

Davet ya da galaların dışında gündelik hayatınızda da tercih ediyor musunuz tasarımlarını?

Özgür’ün gündelik tasarımları olmadığı için daha önceleri sadece davetler için kıyafet alıyordum. Ama şimdi günlük hayata uygun tasarımlar da yapacak. Çok mutlu oldum. Hepsini giyeceğim!

Cilt bakımınıza ve kilonuza dikkat eder misiniz?

Cildime dikkat ederim. Çünkü hem kendimi iyi hissediyorum hem göz önünde olan biriyim. Genelde kozmetikte doğal ve kokulu ürünleri tercih ediyorum. Kiloma dikkat etmem, canım ne isterse yerim.

Meğer ne kadar çok seviliyormuşum

Yaklaşık üç ay önce babanızı kaybettiniz. Rahatsız mıydı babanız?

Çok zor bir dönem geçirdim. Babam ALS hastasıydı ve hastalığı çok hızlı ilerledi. Her ne kadar sonuçlarını bilsek de ölümüne hiçbir zaman hazır olmadık. Çok farklı biriydi babam. Çok büyüktü. Her yaptığı hareketle bizi bugünlere getirmenin planlarını kurardı. Hastalığını öğrendiğinde de hepimize o haber verdi. Hastalığın süreçlerinden bahsetti. Nasıl evrelerden geçeceğini, sonuçlarının ne olacağını anlattı. O kadar hayata bağlı ve güçlüydü ki bize bir şey belli etmemeye çalıştı. Tüm boş vakitlerimde yanına gidiyordum. Aklım hep ondaydı. Kaybettiğimiz dönemde de tamamen işime konsantre oldum. Yoksa o dönemi kesinlikle atlatamazdım.

O dönemde Leyla ile Mecnun dizisinde yaşadıklarınız da tuz biber olmuştur sanırım.

Aslında bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Çünkü mahkeme devam ediyor. Ama şunu söyleyebilirim ki diziden ayrıldıktan sonra gerçekten ne kadar çok sevildiğimi anladım. İnsanların yazdığı mektup ve maillerin yanı sına gönderdikleri hediyeler beni çok mutlu etti.

Yeni bir dizide görecek miyiz sizi?

Pek çok teklif geliyor ve şu an onları değerlendirmeye çalışıyorum.

Bu yıl üç ayrı sinema filminde oynayacağım

Bildiğimiz kadarıyla yakında üç filmle birden takipçilerinizin karşısına çıkacaksınız. Nedir bu filmler?

Birincisi yönetmenliğini Ferit Karahan’ın yaptığı, Kültür Bakanlığı destekli Cennetten Kovulmak. Film sosyal içerikli. Çekimlere daha yeni başladık. Bu yapım Türkiye’de vizyona girmeden önce yurtdışında festivallere katılacağız. Keza yönetmenimizin çalışmaları daha önce yurtdışında pek çok ödülün sahibi oldu.

Filmin konusu nedir?

Emine karakterini canlandırıyorum. Emine elektrik mühendisi ve çekimlerin çoğu şantiyede yapılacak. Bir de küçük bir kız çocuğu olan Ayşe karakteri var ve o da Muş’ta yaşıyor. Film, bu iki karakterin paralel devam eden hayatlarını konu ediyor.

Ünlü TV dizisi Merlin’in İngiliz yönetmeni Metin Hüseyin ile de bir film çekeceksiniz değil mi?

Evet o da çok heyecanlandığım bir proje. Henüz çekimlere başlamadık. Önümüzdeki mart ayında başlamış oluruz diye tahmin ediyorum. Film şimdiye kadar hiç oynamadığım bir tarzda olacak. Yani hem karakterim hem filmin konusu çok farklı. Mahmut ile Meryem’in kitabından uyarlanacak ve fantastik bir film olacak. Türk-Azerbaycan ortak yapımı bir iş olduğu için de sadece Türkiye sınırları içerisinde kalmayacak. Yurtdışında da gösterilecek.

Bir de Hakan Aksun ile çekeceğiniz bir film var.

Adı Başka Bir Aşk Filmi... O da bir yol hikayesini konu alıyor. Bir baba kızın yol hikayesi. Karadeniz’de çekilecek. Baba ve kızı, aralarındaki iletişim kopukluğunu yolculuk sırasında gidererek birbirleriyle yüzleşecek.

Hale Ceylan Barlas / hale.ceylan@stargazete.com
stargazete.com
                                                                                                                                     Alıntıdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın