29 Kasım 2011 Salı

Canlı Yayında İş İstedi


'Saba Tümer'le Bugün' programına katılan eski manken ve Oyunculardan Engin Koç, canlı yayında içini döktü.

52 yaşında olduğunu söyleyen Engin Koç, 80'li yıllarda çektiği filmler ve yaptığı işlerden büyük paralar kazanmadığını söyledi. Döneminde aldığı paraların kendi geçimini sağladığını ifade eden Koç, bugünkü Oyuncuların ise çok büyük paralar kazandığını söyledi.

"HER TÜRLÜ ROLDE OYNARIM"

Uzun zamandır bir işte çalışmadığını ve herhangi bir dizide rol almadığını söyleyen Engin Koç, dizi yapımcılarından rol teklifi beklediğini söyledi. Büyük rol küçük rol ayrımı yapmadan her türlü rolde oynayabileceğini söyleyen Engin Koç, "Oyuncululuk çok keyifli bir iş. Dizi ya da rol ayrımı yapmadan her türlü rolde oynamaya hazırım. Figüran bile olurum. Bir ajansa kaydoldum ve uzun süredir iş teklifi bekliyorum. Ancak hiçbir teklif gelmedi. Bazı görüşmelerde bana evet diyenler daha sonra beni aramadı. Neden yapımcılar rol vermiyorlar anlamıyorum. Artık bir rolde oynamak istiyorum" dedi. ( www.tvaktuel.com )

Haberler.com
                                                                                                                                                   Alıntıdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın