31 Mart 2014 Pazartesi

Richard Ayoade’den çok konuşulacak film: The Double

Richard Ayoade’nin son filmi ‘The Double’ dünyayı çift görmenizi sağlayacak. The Double, Simon James’in şirketinde işle başlayan James Simon ile tanışmasıyla değişen hayatını konu alıyor. İkiz gibi benzeyen iş arkadaşları birbirine taban tabana zıt iki karakteri temsil ediyor.

Birbirinin zıttı iki karakteri Jesse Eisenberg’in canlandırıyor:

‘‘James karakteri kendine güvenen, bedeninden memnun biri ve ben onu canlandırırken seyirci de bu duyguları hissediyor. Simon ise, kendinden nefret eden, yaşamaktan bile bunalan biri ve bu duyguları da onda hissediyorsunuz. Sanırım Simon’u çok da iyi canlandıramıyorum çünkü o kendi olmaktan rahatsız biri. Böyle anlarda sahnenin de iyi olmadığını düşünüyorsunuz.’‘

Filmde iki karakterin aşık olduğu kızı Mia Wasikowska canlandırıyor. Genç kadın şirkete yeni katılan kendinden emin James’e aşık oluyor. Aktris Mia Wasikowska rolünü anlattı:

Aslında ben iki karakteri de oynamak isterdim. Kim olduklarına dair kafamda güçlü bir imaj oluştu. Ama Hannah’yı kafamda tam oturtamadım. Onun nasıl hissettiği, iyi ya da kötü davrandığında, bunun anlamından tam olarak emin olup olmadığını ön göremiyorsunuz.”

İlk gösterimini Toronto Film Festivali’nde gerçekleştiren ‘The Double’ İngiltere’de 4 Nisan’da Amerika Birleşik Devletleri’nde ise 9 Mayıs’ta vizyona girecek.

kaynak: tr.euronews.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın