24 Mart 2014 Pazartesi

ipek yaylacıoğlu ile röportaj

1-) Pınar hamile kalacak mı bu sezon içinde ?

Senaryo bir hafta önceden elimize geçiyor. O yüzden sezon içinde neler olacak gerçekten bilemiyorum. Herkes çok istediği için hamile kalmamı muhtemelen öyle bir sürpriz olabilir diye düşünüyorum.

2-) Arka Sokaklar'a girmen bizi çok mutlu etti... Seni çok göremesekte sahne açısından gördüğümüz sahnelerde farkını ortaya koyuyorsun... Arka Sokaklar haricinde gündem de olan bir projen var mı?

Teşekkür ederim. Bir dizide yer alırken genelde başka dizi teklifi gelmiyor. Kısa filmler ve sinema film tekliflerini değerlendiriyorum. Şu an belirlenmiş bir projem yok.

3-) Müzikte en çok dinlediğin isimler kimlerdir ve neden onlar ?

Massive Attack Smashing Pumpkins Tori Amos Alanis Morisette Bjork Fiona Apple dinlediğim yabancı isimler yerli ise en çok Nil Karaibrahimgil ve Yaşarı seviyorum.

4-) Tasarımlarının her biri çok özel, çok ilginç ve ilgi çekici parçalar. "Wicked" markasını mağazaya taşımayı düşünüyor musun ?

Düşünüyorum tabi hem de en kısa zamanda ama kesin bir tarihim malesef yok. En buyuk hayallerimden biri.

5-) Bu sezon Arka Sokaklar'ın final yapacağı konuşuldu bir ara... Eğer final yapacaksa önümüzdeki sezon için bir proje söz konusu mu? Eğer bitmeyecekse de gelecek sezon seni yeniden Pınar olarak görebilecek miyiz? Çünkü herkes senin Pınar rolüne çok yakıştığını ve rolünü çok iyi yaptığını düşünüyor...

Dediğim gibi dizinin gidişatıyla ilgi pek bilgim yok. Final yapıp yapmayacağını ya da Pınarın devamlılıgını da bilmiyorum ama Arka Sokaklar setinde çok mutlu oldugumu soyleyebilirim.

6-) Adına resmi ve hayranlarınla bulaşabileceğin bir site kurmayı düşnüyor musun? Eğer düşünüyorsun ne kadar süre içinde gerçekleşmesini planlıyorsun?

Şu an oyle bir çalışmam yok ama guzel bir site tasarlansa takip ederim.

7-) Yerli oyunculardan en beğendiğin, örnek aldığın isimler kimlerdir? Kimlerle aynı projede olmak istersin?

Çok isim var ayıramıyorum ki. Şu ana kadar çalıştığım bütün isimlerden oldukça mutlu olduğumu söylemem gerek.

8-) Tiyatro da rol almak ister misin? Yer alacaksan nasıl bir oyun olsun istersin?

Tiyatro ilerde içinde yer almak isteyecegim hayallerimden biri ama yakın zamanda degil. Oyunculuğumu zorlayacak bir projede yer almak isterdim.

9-) Senin için hayattaki en önemli kavram nedir ? Bir insanda ne ararsın? En çok ne etkiler seni ?

Sağlık ve huzur arıyorum. Zekilik bilinç sorumluluk özgüven ararım.

10-) Özellikle canlandırmak istediğin bir karakter var mı ? Yani şizofren hastası ya da tarihi karakter ya da Afife Jale gibi ilklerden, önemli kişilerden ?

Kendini birkaç kez okutturacak elimden bırakamayacağım beni zorlayan karakterleri canlandırmak isterim. Belirli düsündüğüm bir karakter yok açıkcası. İnandırıcı ve keskin çizgileri olması benim için önemli.

kaynak: ipekyaylacioglu.eniyiforum.biz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın