8 Ekim 2013 Salı

“Hayatıma giren kadınlar benden...”

Belçika, Almanya, Fransa ve ABD ortak yapımı olan Son Aşk (Mr. Morgan's Last Love) 'ta yaşlı bir adamla genç bir kadının aşkını konu alan filmde Matthew Morgan karakterini canlandıran iki Oscar ödülüne sahip 80 yaşındaki usta aktör Mıchael Caine İngiliz Now Dergisine verdiği röportajda "Filmdeki karakterler arasındaki aşk beni çok etkiledi. Gerçek yaşamım da da 2 kez evlendim ayrıldım. Eski eşlerimde benden yaşça küçüktü" dedi.

Sandra Nettelbeck'in yönettiği ve Michael Caine, Clemence Poesy , Justin Kirk ile Jane Alexander'ın oynadığı Son Aşk (Mr. Morgan's Last Love), 18 Ekim'de Medyavizyon Film dağıtımıyla Mir Yapım tarafından vizyona çıkarılıyor.

Françoise Dorner'nin "La douceur assassine" adlı romanından beyaz perdeye uyarlanan filmde aralarında 50 yaş fark olan ve birbirine ilk görüşte aşık olan yaşlı bir adam ve genç bir kadının hayatını anlatıyor. IMDb'nin 7 puan verdiği film sinemaseverleri ağlatacak.

Mıchael Caıne'in (Matthew Morgan), Clemence Poesy'in (Pauline Laubie) 'yi canlandırdığı filmde, " Matthew Morgan, Paris'te yaşamını sürdüren yalnız bir adamdır. Bir tesadüf sonrasında zarif ve sevimli bir kadın olan Pauline ile tanışır ve yaşama gücünü yeniden kazanır. Birlikte gerçek dostluk ve içten bir ilişkiye adım atan ikili, bu süreçte aile olmanın değerini de anımsar. Pauline bir araba kazasında ailesini kaybetmiş ve bu acı olayın sonrasında asla başka biriyle birlikte kendini güvende hissedememiştir. Matthew ise karısının ölümünden sonra çocuklarıyla sarsıcı sorunlar yaşamıştır. Pauline, Matthew'un bu sorunlarının neden olduğu son derece trajik bir olaya tanık olur ve Matthew ve oğlu Miles'ın arasındaki problemleri çözmeye karar verir.

Caine Now Dergisine verdiği röportajda sinema dünyasının uzun evlilik rekortmenlerinden biri olduğunu belirterek, "27 yıllık evliliğim bitti. Meslektaşlarım dörder beşer kez evlenip ayrıldılar. Ben hayatımda iki evlilik yaptım. Günümüz evliliklerinin bitişi bana göre insanların küçük apartman dairelerinde yaşaması. Bizim evimizde, karımın da benim de ayrı odalarımız, hatta dairelerimiz var. Kavga etmek yerine odalarımıza çekiliyoruz ve bir süre sonra herşey halloluyor. Ama karısıyla anlaşmazlığa düşen bir koca, daracık salonda, hatta aynı kanapede, karısıyla yanyana oturmak zorunda kalırsa, kavga çıkması da kaçınılmazdır. Eski devirlerde insanlar daha büyük evlerde yaşadıkları için boşanmalara daha az rastlanıyordu. Son filmim de ise senaryoyu okuduğumda kendi hayatımdan kesitler buldum. Seyirci zaman zaman gülecek zaman ağlayacak" dedi.

"Son Aşk" Türkiye sinemalarında 18 Ekim'de vizyona giriyor.

kaynak: www.sabah.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın