26 Eylül 2013 Perşembe

Film setlerinde pratik eğitim

İzmir Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde ders veren ünlü tiyatrocu Volkan Severcan, öğrencilerine setlerde pratik yaptırıyor

Tiyatro ve televizyon dünyasının sevilen ismi oyuncu Volkan Severcan, İzmir Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde eğitim veriyor. Derslerinde ünlü oyuncuları konuk edecek olan Severcan, pratik eğitim için öğrencileri ile setlere konuk olacak. Fakülte sayısını Güzel Sanatlar Fakültesi ile yediye yükselten İzmir Üniversitesi, oyuncu Volkan Severcan'ı da eğitim kadrosuna ekledi. Dizi ve tiyatro sahnelerinin başarılı oyuncusu, Sinema Televizyon ve Görsel İletişim Tasarımı bölümlerinde verdiği dersler ile Güzel Sanatlar Fakültesi eğitimini farklı bir seviyeye taşıyacak. Oyunculuk derslerinde sık sık sevilen oyuncuları konuk edecek olan Severcan, öğrencilerine pratik eğitimi televizyon ve sinema setlerinde verecek.

SEÇKİN İSİMLER 
Bahar Şenliği ve Güzel Sanatlar Fakültesi açılışına verdiği destek ile İzmir Üniversitesi ailesine giriş yapan oyuncu Volkan Severcan, Rektör Prof. Dr. Kayhan Erciyeş ile bir araya geldi. Güzel Sanatlar Fakültesi'nde ders veriyor olmanın mutluluğunu yaşadığını dile getiren Severcan, "Birbirinden seçkin isimler ile kurulan İzmir Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nin gelecek günlerde yeni bölümleri ile önemli bir atılım gerçekleştireceğine inanıyorum" dedi.

kaynak: sabah.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın