16 Ekim 2013 Çarşamba

Fadik Şevin Atasoy Amerika'da film yapım şirketi kurdu

Fadik Sevin Atasoy ile kendisi gibi oyuncu annesi Emel Göksu, bayramı ayrı geçirmenin üzüntüsünü yaşıyor. Kızının Amerika’da film yapım şirketi kurduğunu söyleyen Göksu, “Bağrıma taş bastım, yeter ki kızım mutlu olsun” dedi.

Oyuncu Emel Göksu Amerika’ya yerleşen kızı Fadik Sevin Atasoy’un Los Angeles’ta bir film yapım şirketi kurduğunu açıkladı. Göksu, “Fadik çok azimli bir kız; film sektörünün göbeğinde bir yapım şirketi kurdu. Senaryo ve ileri oyunculuk kurslarına gitti. Şimdi de kendi yazdığı ‘Kırmızı Bavul’ adlı kitabın filmini çekmeye hazırlanıyor. Filmde hem Türk hem de yabancı oyuncular olacak” diye konuştu.

Kızını çok özlediğini de sözlerine ekleyen Göksu, “Ne kadar süredir ayrıyız artık saymıyorum bile. Nerede mutluysa orada kalsın. Ben yüreğime taş basarım, yeter ki o mutlu olsun” dedi.

AYRI KALMAK ÜZÜYOR

Şu aralar bir dizi projesi için Mardin’de bulunduğunu söyleyen Emel Göksu, “Burayı görmeyi çok istiyordum. Bu şehir beni çok duygusallaştırdı. Mardin gerçek bir hoşgörü şehri. Birbirlerinin dillerine, dinlerine, kültürlerine yıllarca hürmet etmişler. Çok heyecan verici bir şey” dedi. Dizide Hanım ağayı canlandıran ünlü oyuncu, yöre şivesi için çekim öncesinde özel dersler aldığını ve halkla sık sık konuştuğunu belirtti.

OKAN IŞIK - BUGÜN GAZETESİ
kaynak: bugun.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın